wtorek, 11 września 2012

Zwykła niezwykłość.

Postanowiłam, iż w pierwszym poście przedstawię tylko postacie w mojej powieści xD
Otóż:

Główna bohaterka - Natalia. Lat 16. Jest zabawna, mądra, ładna, typem samotnika. Jest również wielkim romantykiem i marzycielką.

Inni bohaterowie:

Kuba - Lat 16. Mądry, postawny brunet o zniewalającym spojrzeniu. Zakochany w Natalii

Marek - Lat 16. Zabawny, szalony. Również bardzo zakochany w Natalii

Maciek- Lat 16. Mądry, Przyjaciel Natalii, Kuby i Marka

Wiktoria - Lat 16. Siostra Natalii i jej najlepsza przyjaciółka.

Klaudia - Lat 16. Najlepsza przyjaciółka Natalii. W późniejszym czasie przysporzy dużo problemów xD

Karolina - Lat 16. Największy wróg Natalii.



Haha. Jeśli ktoś mnie zna osobiście i znalazł siebie tutaj... To jesteście sławni :P

Pierwszy rozdział pojawi się prawdopodobnie jutro. Wybaczcie, że tak mało napisałam o postaciach, ale poznacie je bliżej czytając mojego bloga :)


Wasza oddana Natalia <3

3 komentarze:

  1. No wiesz , dzięki Ci bardzo .
    Mam focha na cb .
    Zapowiada się fajnie .
    Czekam na pierwszy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Też Cię kocham. Pierwszy rozdział już jest. Jutro może dodam drugi. Bynajmniej w najbliższym czasie pojawi się. Cierpliwości :D

      Usuń
  2. Już nie mogę doczekać się przeczytać pierwszy rozdział !! xx

    OdpowiedzUsuń